FAQ

FAQ: Aridnyk board game

FAQ: настільна гра Арідник

Вітаємо, відважні вівчарі та вівчарині! Тут ви зможете знайти відповіді на найчастіші запитання, які ми отримували від вас щодо ігроладу настільної гри «Арідник».

Ми доповнюємо цю новину час від часу. Якщо тут ви не знайшли відповіді на своє запитання — напишіть його у коментарях до цієї новини і ми обов'язково відповімо! Бажаємо вам фосих ігор!

Викладання та переміщення плиток

Q1: Чи можна перемістити плитку, якщо внаслідок цього переміщення утвориться  «острівець » з одної чи більше плиток не суміжних з рештою поля?

A: Так. Ви можете переміщати плитки так, що ігрове поле розділиться та матиме незалежні острівці. Але перемістити плитку ви мусите в таке місце де вона буде суміжна хоча б з одною іншою плиткою.

Q2: Чи можна перемістити плитку на якій знаходиться вівчар чи дух?

A: Ні. Основні правила не передбачають таке переміщення, проте особливі правила в книзі історій або знадіб «Двійнята» можуть передбачати таку дію.

Переміщення вівчарів/-инь

Q3: Чи можна в тому ж ході повертатись на плитку з якої починався хід та активовувати її білі властивості?

A: Так. Внаслідок переміщення ви можете перемістити вівчаря на будь-яку плитку, навіть на ту з якої почали своє переміщення, і активувати її білі властивості.

Q4: Чи можна зупинитися на плитці, де стоїть інший вівчар?

A: Ні. Проходити через - можна, зупинятися — ні.

Q5: Чи обов’язково розігрувати всі білі властивості плитки, на якій завершуєш переміщення?

A: Ні, крім «втратьте овечок», усі інші білі властивості можна розіграти частково або не розігрувати взагалі.

Q6: Якщо біла властивість ще раз перемістила мене на нову плитку, чи спрацьовують її білі властивості?

A: Так, і так може продовжуватись поки виконуються умови.

Q7: Чи можна активувати білу властивість плитки на які стоїть вівчар, якщо той не робив переміщень протягом цього ходу?

A: Ні. Відповідна біла властивість плитки активується тільки якщо цього ходу вівчар перемістився і завершив своє переміщення на цій плитці.

Q8: Чи втрачає вівчар овечок проходячи через річку?

A: Так. Втрата стається як при зупинці, так і при проходженні річкової плитки.

Q9: Чи обов'язково використати всі доступні ходи для переміщення вівчаря/духа?

A: Ні. Усі ходи чи то вівчаря, чи то духа є опціональними. Якщо ви можете перемістити вівчаря на 3, ви також можете перемістити його на 1, 2, або не переміщувати взагалі.

Правила витоків (річки та озера)

Q10: Чи можна приєднати річку/озеро витоком до лісу чи іншої місцевості?

A: Ні. Витік ніколи не може межувати з суходолом — лише з витоком або з порожнім місцем.

Q11: Чи можна зробити так, щоб витік «дивився» у порожнечу?

A: Так, це дозволено.

Q12: Чи можна перемістити плитку, що з'єднана витоком з іншою плиткою?

A: Так, можна, але на новому місці плитка мусить також дотримуватися правил витоків.

Переміщення духів

Q13: Чи може дух пройти через плитку з іншою фігуркою духа?

A: Так.

Q14: Чи може дух закінчити переміщення на плитці, де вже є інший дух?

A: Ні.

Q15: Чи можна розділяти очки руху духа між кількома духами?

A: Ні, але у доповненнях існують властивості, які це дозволяють.

Обмін з духами

Q16: Чи можу я обмінятися з духом, якщо на початку ходу вже стою на одній плитці з духом?

A: Ні. Обмін можливий лише якщо хтось (дух/вівчар) перемістився на плитку протягом ходу і ви опинились разом.

Q17: Чи можна обмінятися з кількома духами за один хід?

A: Так, але тільки по одному разу з кожним духом.

Q18: Чи можна обмінятись кілька разів з одним і тим же духом протягом ходу?

A: Ні — внаслідок переміщення. Так — якщо інший обмін ви ініціюєте розігруючи відповідну властивість карти Знадобу, або іншої особливої властивості в грі.

Q19: Чи можна оновити ряд задумів/знадобів перед тим, як брати карту у Бога/Арідника під час обміну з ним?

A: Так.

Карти Задумів

Q20: Чи виконуються задуми, якщо умови були виконані через дії іншого гравця?

A: Так — можна втілити їх у будь-який момент свого ходу.

Q21: Чи можна відмовитися від частини винагороди?

A: Так, але не можна відкласти отримання винагороди, щоб зробити іншу ігрову дію.

Карти Знадобів

Q22: Скільки знадобів можна використати у свій хід?

A: Лише 1 за хід. Знадоби що розігруються на ході суперника не мають такого обмеження.

Q23: Якщо я зіграв знадіб у чужий хід, чи можу я ще зіграти ще один у свій хід?

A: Так.

Карти Непрості

Q24: Чи можуть гравці бачити карти Непростих на столі (видимими)?

A: Так. Ця інформація є відкритою для всіх гравців, тож рекомендуємо викласти карти Непростих горілиць в зоні видимості інших гравців. Інформація про овечки інших гравців також є відкритою для всіх гравців. Інформація ж про Задуми, Знадоби, плитки на руці гравця повинна залишатися закритою для інших.

Обмеження на кількість карт в руці

Q25: Що робити, якщо внастлідок ігрової дії на руці стало більше 6 карт?

A: Негайно скиньте зайві (будь-які), поки не залишиться 6 карт на руці, тоді можете перейти до наступної ігрової дії.

Якщо тут ви не знайшли відповіді на своє запитання — напишіть його у коментарях до цієї новини і ми обов'язково відповімо! 

Reading next

Форма для авторських концептів!

Leave a comment

This site is protected by hCaptcha and the hCaptcha Privacy Policy and Terms of Service apply.